fredag 7. oktober 2011

Fredag kveld og roen har senket seg i stua vår. Jeg har spist den siste kvikklunsjen fra Norge, som jeg kjenner på at jeg burde ha delt med ungene...... Mann og barn har fått høstferie - ikke mindre enn tre uker! Vi blir med som voksenleder for misjonærungene under mini-impuls neste uke mens foreldrene har Impuls for ca 300 thaiungdommer. Etter dette setter vi nesa mot Koh Samed og Bangkok. Helene gleder seg til å kunne variere antrekket sitt noe mer når hun ikke trenger skoleuniformen på noen dager.
Vi er blitt godt kjent med firfirslene som bor i og utenpå huset - så kanskje neste maleri av en av dem?
Er utrolig takknemlig for den koselige og flinke hushjelpen vi har fått, tenker allerede med gru på hvordan jeg skal klare meg uten når vi skal hjem til Norge en gang......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar